vill ha!



vill ha! har alltid velat, kommer alltid vilja. hur gör man för att få en? för man kan väl inte köpa en till sig själv? vilken vill man ha? sponge bob? självklart! när jag får små godingar så ska de alltid få sånna här lyxballonger, dom är sååå fina.

svinflensan har drabbat även mig. sa det lite för högt till en vän när vi stod på led. tanten framför bytte kö. haha, sanning!

nytt intresse 1 - börja garva hudar.
nytt intresse 2 - extremt hetsig porslinsjakt. pappa & jag tävlar nu om fynd.

gårdagens sms: det har börjat en fiskarpojk från kosteröarna på x´s jobb! han har massa tatueringar. vet inte om det är din stajl men han e tydligen väldigt sympatisk..kanske värt att kolla in!

- perfekt säger jag!

Kommentarer
Postat av: Livsslukerskan

Man vill definitivt ha Spongen. Fyrkanten. Men flyg ej bort med den. Andas i fyrkant! Eller tiokant. Om det ej blir snurrigt. Puss!

2009-05-08 @ 23:22:57
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

slukerskan! spongen blir det, om det någonsin blir..andas gör vi, i 3kant. tack för att du läser. fortfarande! :)

2009-05-10 @ 20:55:05
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0