nöjd njuuutdag..



dagens dag har varit en riktig njutdag. börjar att älska söndagar, lugn & ro. fixat donat , tränat och varit kreativ i köket. gjort äpplemos, ratatouille, ätit god korv med potatismos där jag bytte ut potatis mot broccoli (moset blev grööönt och super fint!), gjort pesto på bönor och bakat bröd. tog just en paus i sommarregnet och luktade på syren. livet!
nu ska jag njuta av mackan ovan, nybakat bröd med brännvinsost och en mosad dadel. det luktar gott, jag är nöjd och låten nedan har gått på repetion hela dan.

mer ensamvargsdagar tack!

Kommentarer
Postat av: brittan

studenten siktar på ny karriär som hemmafru? ;)

2009-05-17 @ 21:49:18
Postat av: Med själ sinne tanke o hjärta i Uffeland

Pääärla i mitten..underbaraste sanningen (nr 1)! Just idag mår jag också bra..och just igår..och just i förrgår..och..och..repeat..we love! Pöss!

2009-05-17 @ 23:28:16
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

brittan! svar ja! en karriär som skulle passa mig som handen i handsken, som fisken i vattnet och som dig i sverige.. :)



uffetoken! pärla både i mitten, om halsen och i öronsnibbs. tanter men uffe gillar oss ändå..speciellt dig.

2009-05-18 @ 20:59:04
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0