nice but odd!



phuu. vilken dag! nice but odd.

dagens diagnos: anhöriga har påpekat det ett tag, men när dagens horoskop löd, stressa ner! så tyckte jag det var dax att kolla upp vad som händer. vad menar alla? kvinnan på apoteket sa saker som .. magont..hmm.. katarr.. hmm.. no kaffe.. no stark frukt (??).. no stark mat..hmm.. magsår..va! vänta. heh nej nej stopp!! så jag rensade hyllorna på piller och tandbortar i denna fantastiska butik, sprang vidare till bibblan och hämtade en stressa-av-dvd (obs! jag har ingen dvd - stressad? nejnej) och sen vidare till träff och sen till träning och sen vidare till...haha! stessad eller ej, jag ser det som positivpepp!

pepp pepp,  tack E - min företagspartner. vi va bäst idag. tack K - för alla hemlisar & stackars D - våld är hemskt.
haha dagens tacktal där ja.
....sist men inte minst, grattis gunvor & gunborg! hoppas ni njutigt av dagen och fikat ihjäl er på namnsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0