ekonomens topp 3!



blåmussla + ekonomi = big no no!

..så vid dagens stora redovisning var jag tvungen att ta till andra knep för att peppa för högsta betyg, bäst i test. x som skulle bedöma är ett riktigt smarthuvud. han kan allt, han känner alla, han sitter i alla styrelser, han har gjort allt, han pratar ett språk jag vill förstå men inte förstår. han är fräck, fräsch och, kapitalist som han säger varje gång vi ses. okej. så hur kan en ekonominolla som jag få honom på fall? rätt svar, chaaaarm! det enda som funkar på denna man. så i en halvtimma log jag konstant. tittade under lugg, puttade upp ögonbrynen och vinkade med penna. låtsades att jag var expert helt enkelt...

x rättade till skjortan, sågade budgeten lite men sa sedan - allt går med ett leende! haha!

phu! charm funkade denna gången! men i framtiden får min man sköta siffrorna medans jag står i köket, är i trädgården, städar eller stryker skjortor.


dagens topp 3!

mandelskorpor - favoriten, har snart testat alla sorter. gillar Antonio Matteis bäst, smakar mycket av ägg & mandel. mm..
core - fasar inför morgondagen. t r ä n i n g s v ä r k! men oj va skoj.

dagens mos - mos def - black on both sides. fantastisk skiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0