tiden tack?



med våld har jag försökt fixa tiden på höstklockan. vill inte. klocka nr 2 vill men är sommarklocka. fast sommarklocka med sommartid..ahhhhaaa..det är därför höstklockan inte vill ändra sig. ok. annars, ny trend - två klockor, en arm. vill du ha hösttid? eller sommartid? ny pickupline! eller inte.

idag - church!
...eller vinklubb kl 11.45 på söndag. kan man också kalla det. för dom som tycker att det känns bra. inte jag! :)

strumbyxor & pärlörhängen. uniformen man tydligen måste ha. sa förlåt till gud och till vin&mobil personen och för mitt dubbelliv, lite mycket klackar i tak på sistone, vill helst ha klackar på golv. jaja.iallafall, trevligt var det! 1000 handskakningar, 1000 - du vet nog inte vem jag är men jag känner dín/dina.jaja tack tack, le och nig. trevligt. sen drack mr B och jag kaffe ihop. han berättade om livet, att han skulle ta upp sin franska, resa hit & dit, börja slappna av och leva livet! jag sa att jag skulle ta upp ridning, tennis, golf och blir lite seriös.(notera, han är cirka över 60, jag ung) sen tog vi en tur i hans fräcka bil. han tipsade om kyrkokören som ett bra ställe att hitta en käresta, där fanns tydligen många fina. jag log och sa att jag hade så det räckte och blev över (ljug) och tittade ut genom bilrutan..


dagens 3 kändisspan!

kändisjournalist i church. i church? hm..

kändisstylist på stans bästa café

kändissångerska på stans bästa café.


som ni förstår, en fantastiskt lyckad dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0