sötnos.



imorgon ska jag till denna sötnos. längtar!
och sen även boxas..hahaha hur 17 ska det gå? fläskläpp? nej tack.

idag fick jag fisk som piller, tar inte piller men föll för vännens grupptryck. ajaj..vi diskuterade även det-var-bättre-förr-grejen och jag blir bara mer och mer övertygad. det VAR bättre förr, tänk ett liv utan internet. hurra!!!! gå till post, slicka på frimärke, skicka brev, få svar. eller, gå till banken, gå till bibblan, gå och köpa resa gå gå gå..eller ta bil båt buss tåg spårvagn. we like!

dagens namn - ernst. grattis, ernst billgren, och han..kirshsteiger eller hur han nu stavar. fantastiska båda!

...förlåt om jag skriver yrt. har en gamling i luren, lär mig alla verser i pelle snusk. samtidigt. redovisning kommer!

Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Hahahaa! Gamlingen har möjligtvis inte mitt nummer?? Tillägg: Det var inte bättre förr..det är sämre nu. Eller? Nej. Ler.

2009-03-02 @ 20:54:15
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livnjuterskan, sämre nu! eller? bättre förr, bäst nu! yesyes. miss miss.

2009-03-03 @ 19:12:34
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0