sol i slottis!



slottis - beroende.

fick besök, solen stod högt så det fick bli slottis idag igen. till min lycka, visa runt.

säl, häst, älg, ett kärt återseende, fågel med fina fjädrar, djur med horn och hysterisk lekplats. bästa platsen på jorden just nu - slottis. här får alla naturfreak i storstaden sin dos.


har även stooorhandlat. låter lite tråkigt, jag som älskar att småhandla, en mjölk hit, ett paket russin dit. men idag var det dags och jag var så peppad! taktik - ta allt. tja, så det var väl bara att slänga ner precis allt man ville ha. ska det va så ska det va! spännande burkar, spännande förpackningar, mer! mer! kalaset slutade på 700 kronor. ja det är sant. 700 svenska kronor. hahaha helt otroligt!

har ringt runt till anhöriga hela eftermiddagen och frågat om det är ok. om jag är ok som gör så här. det är inte precis att jag driver en krog i mitt hem. men gillar man frukt, grönt, honung, fina förpackningar, blommor och ost så blir det så här. nöjd. och mätt..kommer jag bli.


viktigt meddelande! lilla butiken nära mig! - jag har inte övergivit er. kommer tillbaks när allt dehär är slut...typ september.

grattis älskade christoffer idag!


Kommentarer
Postat av: Livsslukerskan

Hahaha! Säger som i telefon..det ÄR ok och jag handlade för 136..eeh..åttahundratrettiosex kronor..så jag slog Dig..heh. Hm. Se det positivt..vi kan bjuda in Elton John när han är i krokarna. Borås. Ta med honom till farbror Göte! PS: Är också Slottisberoende. Så!

2009-03-15 @ 21:17:29
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livsnjuterskan! slottis is the place för dig och mig! var va elton igår förresten? inte i borås iallfall. ringde gekås, han va där!såklart.

2009-03-17 @ 10:12:23
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0