sanningsdan!



sanning 1: presenten ovan kom just så, med en rosett runt citronen. och nu erkänner jag! jag gillar fiskbullar. eller gillar, älskar. fiskbullar på burk. pinsamt men så himla gott! en viktig person i mitt liv har förstått detta och gav mig denna present. vad ska man säga? tack och börja ät för 17! mosa med potatis och pressa citron. gott!


sanning 2: elton john. pinsamt, lyssnar på elton i smyg då och då, min bästa vän vet men inte någon annan. sanningen -your song och daniel är såå sliskigt romantiska men fantastiska. japp.


sanning 3: trött på träning. aaaalla dagar i veckan hålls det igång. så idag sa jag stopp, köpte ett paket cigaretter och ballerinakex i protest och demonstration mot träning och sunda livet. efter två kex, en cigarett och tankar på maj så åkte träningskorna direkt på igen. nöjd!


sanning 4: skickade ett paket igår, ett viktigt paket. som jag ångrade så! skickade ett sms samma kväll till mottagaren och skrev att jag skickat till fel adress och personen inte fick hämta ut. lögn.


slut på sanningsdan. phu!

imorgon är en stor dag. en vän närmar sig pensionen - 10000 grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0