rörd!



rörd. ett av min bästas favvisord, nu snor jag det!
förlåt för mina val av tråkiga bilder (fruktsallad, fiskbullar, semlor..mat mat mat!) men, kolla in dessa! muffins från s som jag aldrig kommer att äta upp (spara tills mögel, haha!). s har inte bara gjort två sorter, hon har även papprat in, snöre på, i påse och snöre på igen. olika snören, olika färger. en bra start på vår nya söndagsklubb - pärlplattan. träff varje söndag em och mecka med plattor och pärlor. medlem någon?

fredagens aw blev till hk - hel kväll. m hickade hela kvällen och stod klistrad vid stereon när hon upptäckt att jag hade en håkan skiva (h är bannlyst i hennes hem, sambo som låånghåriga män med gitarr) lycka!
1 flaska blev till några för mycket och vi satte bruce springsteen som nr 1 på listan över bästa män. (jag peppade för steffo, tony soprano, & gordon, men ok!) m sa att hennes första ord som bebis nog var - born to run. mitt - jag vill ha gröt.
vilken kväll, vilka vänner!

lördag idag. hurrrra! grattis matilda & maud!

Kommentarer
Postat av: Livsslukerskan

Bästa ordet: rörd! Bästa frasen: Jag vill ha gröt. Bästa blåmusslan: Blåmusslan! Så!

2009-03-14 @ 23:33:49
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

bästa livsnjuterskan:livsslukerskan! :) grattis förlåt.

2009-03-15 @ 10:17:58
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0