pass på!



stopp! vad är det jag ser? en kanin som gömmer sig i en slusktunna? en kanin som spanar? pass på!


min egen mr bean ringde mig igår mitt i vinet. en date blev genast bestämd till imorgon.vi ska dricka kyrkkaffe, titta på hans fiiina konst, jag ska le, inte lukta rödvin och vara en bra guddotter. jag gillar min gudfar, som är en kopia av mr böna. han har dock lite svårt för min bästa lååånga vän ifrån småstaden. manskonkurrens är inget att leka med..


fredags-natt-förlåt! vin & mobil (låter som en restaurang) - dålig kombo, sämsta kombo. mycket skoj kan komma från vin & mobil men också mycket illa. känslor i text kan vara svårt att få rätt, jag försöker men det blir alltid fel. så, förlåt. igen dagens person från yttre rymden som borde stannat där: blåmusslan.


meterologen på tv säger att ett regnväder snart kommer och hälsar på. hm, när exakt undrar jag? typiskt, har ju somsagt problem att nå upp till de där titthålet.


jag finns alltid HAIR för dig!
puss kram & enjoy!


Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Fram med pallen sötis! Du o E2 får spana i etapper. Turas om. Fru regn kan komma när man minst anar det. Förresten hade E2 hållt sig till den bruna mattan och dissat den vita..puh! Pass på där också säger jag bara..attacker kan komma fort..ler.

2009-03-29 @ 01:47:55
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

hahahaha! stoppa attack från E2 nu. en plugg. pass på! puss på!

2009-03-29 @ 21:59:28
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0