lapplisa.



lapplisa - fast utan neonväst, keps & block.
jag skriver lappar & listor om allt - ät frukost, tvätt kl 8, ring x, skriv till x, lista med bästa lukterna, finaste platserna, favorit blommor och så vidare... min kladdbok är full av listor med to do & not to do. oftast stryks sakerna lika fort som dom åker in på dagens-topp-10. men, listan ovan består. snart 2 månader på samma plats. var är strecken? bockarna? fixat, klart? säger idag som jag säger alla andra dagar, imorgon så! phu..

dagens pryl: fjärrkontrollen. har två som jag börjat använda flitigt. fattat fjärrisens funktion nu tror jag. mer! mer!
dagens dikt: i wanna knit you a sweater and write you a loveletter. fint.
dagens & livets motto: bort med det nya, in med det gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0