kändis!



var på promenix idag med k och kändis. eller kändis och kändis, p´s husse är kändis vilket gör p till kändis också? hm.. vi låtsades det i alla fall och behandlade henne där efter. jag passade på att klappa och titta, inte varje dag man får träffa en kändis bästa vän. k har det stora och fina uppdraget att ta hand om p när hennes husse är ute och är känd och när matte jobbar. we like!

snäll var hon också, väluppfostrad, spottade ut papper när man sa åt henne, trippade runt och såg ut som en modell med låååånga ben, liten hjärna, vackra ögon och smal midja. jag gillar den tjocka och lilla varianten av dog men p tillhör nu topp 10 ändå.


lovetrubbel och lovedoctor på promenix. jag gav k alla råd jag själv inte följer. bra! k gav mig alla råd jag inte heller följer. råd och regler - till för att brytas. eller? :)

sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0