god jul i förskott!



24e mars. 9 månader till årets favvishögtid - jul! nedräkning..


mars eller marstrand? har på 2 dagar inplanerat hela 6 Öresor. marstrand, styrsö, brännö, klädesholmen (favvis, se ovan!), dyrön och sist men verkligen inte minst underbara käringön. på turne - lääängtar! där blåmusslan trivs bäst.


dagens terapi. rida? ja tack! jag blir lite lätt skakis för stora djur men nästa vecka blir det terapi = hästrygg! hurra! hjälm, stövlar med klack och egen häst. min väns häst är 1.60m (m? cm?) i mankhöjd, cirka lika lång som jag. skulle få en mindre. känns bra, känns så superbra. ser mig själv på rävjakt med vita byxor och röd kavaj inom en snar framtid.


kaosnatt & kaosdag. precis som horoskopet sa. läs alltid horoskopet - sanningen! stod dock ingenting om "hårtussarna" i min hasselnötspåse, äckligt! har skrivit ett brev och reklamerat som en tant. upprättelse tack!


nu, bädden!


Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Jaaa! Lycka!! Blåmusslan..snygg på fritid..klädd för jakt. Det kommer gå hem i alla lägen. Sniggt!

2009-03-25 @ 23:59:56
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

allt bra ?

Kram

2009-03-26 @ 00:07:55
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livsN! klädd för jakt - elegant på fritid. mitt motto, nu som tatuering på mitt arm. jaga räv med mig någon gång snart!



EmelieLiljeberg typ idol: allt är så bra! tackar den som frågar även fast jag inte känner dig..detsamma till dig.

2009-03-26 @ 20:14:27
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0