framtid - baktid!



för det första, grattis herbert & gilbert igår. hur 17 kunde jag missa?
idag: grattis gertrud - bästa namnet, hjärtrud. hjärta & smärta.


på min dörrmatta igår! en puss och brödkryddor. total lycka när jag klampade in genom dörren. från en person som vet att jag behöver krydda upp mitt liv med fänkål, anis och kummin. framtid blev till baktid. som inte resulterade i bröd utan i bädden. hög som ett hus efter massor av sniffning av krydderiblandning, så fick det bli bädden. snälla, sniffa inte krydda.


dagens bästa: känn inte efter!

sluta upp med det! bara gör. och var precis så som du vill att andra ska vara mot dig. även mot personer som luktar illa.
njut av sol inne, ute & i sinne!


Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Åååh! Baktid framtid in med det gamla bort med det nya?! Ler och säger som kryddpatruller o kexen! Snygg handstil förresten..hm! Puss!!!

2009-03-17 @ 19:45:08
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0