då var det bestämt!



skaffade mig en familj idag. inte för att jag är missnöjd med den jag har nej nej men i en stor stad kan man ibland behöva nära & kära tätt inpå (sälisarna i slottis är väldigt nära men de får ej flytta in pga. brist på pool).
valet av komplementfamilj var enkelt då jag idag bestämde att det var påsk.
påsk påsk påsk! favorithögtiden nr 1. pastell, ägg, fjädrar, kaniner, kycklingar, påskliljor, häxor, blåkulla och svarta katter. mer mer mer! och sist men inte minst - jesus död och uppståndelse förstås. haha ha..höll på att glömma det ja.. 
the family - här är dom, en vuxen & två barn. de är snälla och trevliga, håller alltid med, är små i maten, alltid glada och lätta att ha och göra med helt enkelt. perfekt.


we are family!


Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Åååh! Är jag också släkt med dem då?? Lycka! Den andra familjen saknar Dig..vi! I tanken är vi nära..lovar..ler.

2009-03-18 @ 21:31:53
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livsnjuterskan! klart du är släkt med oss. stora öron, gjorda av socker och tomma inuti.. :) we are family!

2009-03-19 @ 08:28:46
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0