blåmusslan längtar..



...till det här! sittandes i en fåtölj och bara stirra på havet. hela kvällen, hela natten, till gryningen och sen springa ner och ta ett morgondopp. bäst är att åka hit själv, lämna stan och komma hit och bara vara. äta sill, vila, bada och promenixa till världens finaste plats, utsiktsberget i bleket. bohuslän, tack för att du finns!

nedräkning, bästa vän, 30 dagar tills du kommer! längar.

och! mats, jag geeer mig. gunde svan har tydligen inte vunnit vasaloppet en enda gång. sorry. hans första i år tydligen :)

Kommentarer
Postat av: brittan

längtar också! tänk att vi inte har pratat på 6 veckor, förstår inte hur jag har klarat mig?! puss till dig

2009-03-02 @ 17:45:02
Postat av: blåmusslan

brittan, svaret. jag har inte klarat mig! jisses, klister när vi ses?

2009-03-02 @ 19:56:37
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0