best friends 4-ever.



titta!! va högt knubbsälisen är över ytan! duktigt doris!

slottis igår. behövde lite stimulans från nära  vänner/släkt - sälisarna. favvodjuret på stort F. vill så gärna vara en säl, alltid velat. sådär rund, med roliga öron, fin nos och med tänder som sylvassa knivar. mjuka på utsidan, hårda på insidan. we like!

82 - min ålder enligt s. va? kan inte hjälpa att jag ääälskar bridgeblandning och att jag och hennes mormor upptäckte youtube samtidigt (december, typ den 21a) och båda sökte på jussi b som första sök.

tycker förresten att jag blivit väldigt modern det senaste. säger nu saker som; va! har inte du spotify? heh..där finns ju verkligen allt. allt med jussi b. allt.

fräck och modern - äntligen!

sunday! trött i tummen efter 1000 smsrapporter ifrån festival till människa utan tv - stenåldersmänniska. den bästa människan. 


Kommentarer
Postat av: Stenåldersmänniskan

Ååååh! Kl 14. Hos Doris! I´ll be there. Always there for You. Så jobbar jag..ler!

2009-03-15 @ 11:39:32
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livsnjuterskan! fredag klockan eftermiddag, kanske en sväng till dig. kanske. vill livs njuta lite!

2009-03-17 @ 10:00:18
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0