årets första salta bad!



godmorgon!
igår tog jag tåget från a till b. från skoj & stress till frid & fröjd, sa till mina vänner att jag skulle leva tantliv hela helgen, köpa tulpaner, dricka tea, äta bridgeblandning, dricka rödvin, gå runt i tofflor och bada!
och i morse va det dax. efter låååångpromenix i rask fart och efter tio - fy 17!!! så hoppade jag ner. fy 17! kändes som om en praoelev inom akupunktur utövade nåltester på hela mig. 1-2 grader var det, iskallt var det, men så uppfriskande! mer mer mer!

...årets viktigaste gårdag firades med årets viktigaste som firar årets näst viktigaste dag nästa vecka. tack för en underbar kväll! ps. jag är sååå avundsjuk på ditt titthål. kom hem till mig och borra! haha.

grattis till alla camillor idag!

Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Hahaha! Jag knäcker mig! Bada?! Baaada?? Salta och peppra för sjutton..ler. Nu två nya titthål här. Kom o prova hur Hon vill ha det. Nästa vecka näst viktigaste dagen. Shit! Koooom. Familjen hitåt tack..ler!

2009-03-07 @ 11:02:22
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livsnjuterskan - denna vecka innehåller årets näst viktigaste dag för världens viktigaste person! ett dopp på dopparedagen? jag rekommenderar! mikael bindefeldt & jag planerar och bjuder in. bästa!

2009-03-09 @ 11:07:38
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0