ostronoskuld!



måndag! vinglandes påväg hem i måndagsnatten så svängde jag & m förbi favoriten björns bar för att bli av med ostronoskulden! m är rutinerad och tog ett i "sympatistöd", tjejen i baren gav mig fina instruktioner och klapp på axeln, det var så skoj! och gott!! mmm mer.. fantastiskt slut på en fantastisk kväll!

tisdag! mådde som jag förtjänade och fick äntligen träffa kocken från koster med de 50 tatueringarna. fin bra. så!

onsdag! date med utbildningsansvarig. 10 min blev till 1 h. herregud vad jag gillar boråsare 50plus! haha..

torsdag! l e d i g. björns bar.

Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

50plus50 är bäst. Sanningen. Pluspuss!

2009-06-05 @ 14:10:40
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0