stoppa tjuven!



lördagsgodis! fikon, dadlar, russin och jag, precis som en liten familj.
idag har jag gjort något vääääldigt ovanligt. slappat. slöat. vilat hjärtat och hjärnan. det va skönt, måste testas igen någongång inom de kommande åren.
men, nu måste det sättas fart! promenix i slottis & sushi står på schemat, och men först måste jag springa ner till butiken på hörnet. hoppas ingvar oldsberg också är där, det var så längesen nu...

förresten, grattis till alla marior! i uppsala, göteborg, varberg, på tjörn och i skåne.

Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Vad fluktar mitt högra öga?? SVENSKT TENN! Lovely life. Så! Hur många dadlar ska Du köpa förresten? Tre påsar? Tre pallar??

2009-02-28 @ 18:15:34
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

livsnjuterskan, smaken är som baken, fin! haha fråga. finns det något hem utan svenne tenn? förhoppningsvis inte..vore ju katastrof. 20 kg fikon och puss från ingvar. nöjd! kooom!

2009-02-28 @ 19:02:41
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0