semmeleffekten!



jaha, då var det fasta...ska jag eller ska jag inte? efter helgen kanske...eller nästa vecka. ja bra! fasta nästa vecka.
idag är det onsdag, molnen ligger som ett tjockis täcke och jag ska gå en sväng på museet, plugga, träna och vara hundvakt. fyyy va tråkigt det lät! vardag, men we like! helgen kommer att vara så späckad så nu laddas det upp. med frukt, grönt och kärlek. ska bjuda på middag fredag! tacksam för tips, och vinet till är rött...fisk och rött vin? hmm..nej. det får bli musslor, blåmusslor! :)

dagens grattis! till sigvard, sigge & sivert - bästa namnen!

Kommentarer
Postat av: Ellekari

Yay, välkommen till bloggvärlden dude! :)

2009-02-25 @ 12:31:35
URL: http://metrobloggen.se/ellekari
Postat av: blåmusslan

tack ellekari! jag är så glad att du snokat dig hit!känns ovant men fint..

2009-02-25 @ 19:54:44
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0