drogfri? va!



dagens bok: inte den här iallafall! en kort recension; socker är en drog, ät inte socker - jag vet! ät inte vindruvor - ok, ät inte banan - ok, ät inte morötter- va! och sist men inte minst, ät inte torkad frukt. Vaaaa!!!! min drog - russin! va 17 ska jag leva på? frukt är iochförsig godis...men russin? fattar ingenting.

dagens händelse: munkar! alltså inte munkar munkar utan munkar. kom en utspringandes från mitt hus idag. han sa hej och jag sa va! chock. dom har tydligen träff här, måste få medlemskap i deras klubb och kanske få en dress, i grått.

dagens dag: torsdag! denna underbara dag, innan bästa fredag underbara helgen. torsdagen är favvis! ärtsoppa och punsch, gott.

Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Grattis!!

2009-02-26 @ 22:21:05
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0