det bästa med festerna är inte gästerna utan resterna..



...eller?
det bästa måste endå vara gästerna. mina älskade vänner, tack!
lördag, kan vi byta ut den mot söndag? heeelt fantastisk kväll, midnatt, natt. jag skrattar fortfarande! tja..vad ska man säga, nöjesguidenfest på trädgårn, lång kö till toan, massor av bra människor och fantastiskt musik! dansade hela vägen hem och fortfarande. spela tillbaks tiden tack! :)

nöjd!
ps.sökes!!! ägaren till ett par tommy hilfigerbågar, varför lämnade du dem i min väska?


Kommentarer
Postat av: brittan

åh jag vill också komma hem till dig å dricka vin å gå på trädgårn! det får allt bli snart!

2009-03-01 @ 14:45:34
Postat av: blåmusslan

brittan, jag räknar ner. började idag, 30 kvar. tänker på dig jämnt. saknade dig såå i fredags, vi får försöka fixa igen. måste!

2009-03-01 @ 15:27:23
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0