vink vink!



vink vink åstol!
mmm bohuslän! tillbaks i stan efter en helg med konstant närhet till vatten. huset skulle besökas för första gången denna "sommaren" och dyrön skulle vandras runt! aktivitet aktivitet aktivitet, och allt på två ben i sol. på dyrön var djurlivet rikt och vi såg mufflonfår, haha! har ni hört, mufflonfår. som rådjur fast jobbigare som någon sa. och, jag såg min livs första huggorm. fy 17! fick klättra ooooomväg för att inte stötas på igen. väl tillbaks på klädesholmen var vi på jakt efter djur nr3, fästing. ingen har sugit sig fast än vad jag vet..peppar peppar!
promenad på promenad och flipflops till affären. jag hittade ett potentiellt magasin som jag tänker köpa och renovera för att flytta hit ut året runt så snart som möjligt, slänga mobiltelefonen till havs och aktivera mig i dvs föreningar på holmen. livet! måste bara hitta en potentiell man som vill följa med och dricka vin och röka cigarr med mig på bryggan i eftermiddagsolen. bohuslän är romantik!

phuu, röd som en tomat med frisk luft lååångt ner i lungorna och i magen en längtan så stor tillbaks! ...så nu tar jag mig ett glas vin och sätter mig på innerstadsgården för att spana in citylivet. 

mina ben säger nu tack och hej, spårvagnstaxi heeela nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Slukerskan

Åååååååh! Äta ärlek! Sanningen! Ler..

2009-04-27 @ 21:19:50
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

slukerskan, äkta love it is. hoppas på besök av dig i sommar!

2009-04-28 @ 10:02:28
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0