tårögd!



när posten kom idag råkade jag vara hemma. postman pat-skräcken bakom dörren, som jag trodde höll på att bryta sig in och jag såg hela mitt liv svischa (hahah..huuuur stavas det?) förbi. skulle han komma in och skjuta mig? bjuda mig på middag? låna något? nej nej..phu, han skulle bara trycka ner ovan genom det lilla lilla facket..phu!

skräck ångest vände snabbt till dagens lycka, veckans lycka, vårens, sommarens, höstens..tja hela livets lycka
(eftersom ingvar slutat med sin livsuppgift). någon vet om på riktigt hur mycket ingvar betyder för mig. tack!
har smsat samtliga vänner om att den kommer att kunna lånas ut och att ett kösystem håller på att upprättas. hör av er om ni vill ställa er på tur!

mitt liv är nu komplett, jag har allt jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0