steka, ljuga & glassa!



idag får man ljuga, helt tillåtet!
hmm..jag är förlovad, jag har köpt en bil, jag ska flytta till afrika, idag är det påskafton och imorgon julafton. japp! sanningen...april april!

idag kom kändishunden på besök till dagens kändis. vi satt och asfaltsstekte på min gård, drack vatten ut glas och bara glassade runt. besökte ett fantastiskt surdegsbageri, sur degs bageri - glad degs bageri. japps, efter nytta kommer nöje & efter regn kommer solsken och idag sken verkligen denna underbara stad! eller var allt bara ett stort aprilskämt? har jag bara drömt? måste ringa kändishunden och checka läget..


11dagsprognos!

fint idag, fint imorgon, fint fredag, fint lördag, fint söndag, fint måndag, fint tisdag, fint askonsdag, fint skärtorsdag, fult långfredag (måste vara fult då), fint påskafton, fint påskdagen.


ny månad nytt liv!

påsk om en vecka. lugn & ro, måla ägghets & släktpepp. längtar!


Kommentarer
Postat av: Slukerskan

Räknar in mig i släktpeppen!! Puss från familjen

2009-04-02 @ 19:39:24
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0