smultronställe!



perfekta sol och utsiktsberget!
tror jag gillar att titta ner på saker & ting för ovanlighetens skull. lugnt och stilla. bara bruset från bilar och spårvagnar. tills...bongotrummorna kom och satte sig en bit ifrån. afrika på bästkusten, passar inte tycker jag. sluta spela på utländska instrument tack (menar jag inte).


dagens dag: idag! påsken börjar på riktigt, palmsöndag. kyrka IGEN med moster och mormor. den senare satt och höll för öronen och skrek efter öronproppar. mycket folk i kyrkan som är min kyrka (mycket folk = mycket bakterier, tack och lov för handspriten). två kyrkobesök på två veckor. nöjd och förhoppningsvis förlåten för mina synder...


sen: intensivträning med mannen med stort M. säkert fiskare med lite halvlångt 80tals hår, vitt hårband och största vita leendet. och ring på fingret. såklart.


fantastisk dag! glad påsk & god kväll!


Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Va??? Har han OCKSÅ ring på fingret?? Men då kanske det är NI som är förlovade?? Ååååh lyckliga honom!! (Förresten har jag skaffat en didgeridoo..påsken ska gå i didgeridoons tecken..just i didgeridoooons. Like the name. Kom hit)

2009-04-06 @ 17:54:37
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blamusslan

japp, jag och han. vi är vi! dop på annandagen, men det kan bli komplikationer. du fadder, han plastpappa och ungen har dåliga gener. åååå utländskt instrument!! :) heh..stannar kanske hos göte...puss!

2009-04-06 @ 20:04:02
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: L.N

blamusslan: Ursäkta men nu hör jag inte riiiiktigt vad Du säger..ser inte riiiktigt vad Du skriver..hm! Love!

2009-04-06 @ 23:25:38
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0