surgery!



tittade lite konstigt på honom idag, en tand var borta och en hängde löst, fyyy för våld och elakheter. gillade hans t-shirt dock. the gentleman! yes yes it is. ska sluta mobba honom och säga att dom söker brattiga statister till inspelningen av snabba cash. men han har humor. yes yes we like! tillfriska väl min vän!

drömde mig bort totalt idag, under föreläsning om textila material i sjukhus/operationsmiljö så fanns jag metalt i operationssalen. kirurg - ååå drömyrket! fixa och trixa, sy ihop, pilla i kroppen...vid frågestunden stod jag för frågorna om tiden för en operation? outfits för kirurger?  vanligaste typen av operationer? mmm..min vän brevid petade mig i magen och sa att jag kunde börja öva på en banan, snitta och sy ihop, eller på en gristunga. det gör dom. i verkligheten. så off off off i go till affären för bananer! här ska snittas och sys ihop. rädda liv! (på bananer) i operationsmiljö utanför sjukhus..

tell me what you don´t like about yourself. welcome to the fruitplastic surgeon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0