pangpang & pukkalove!



afternoontea hela dagen tack!

leverans från favvolandet i söder, när bästa vännen kom hem på visit så hade hon med sig fina goooa saker till mig. pukkalove tea med ros, lavendel och champagne och favoriten nr1, gingerchoklad från green & blacks. MMM...


igår sa m att hon och hennes pvän har bestämt att jag ska följa med ut på skjutbanan. att jag skulle passa in, att det fanns många potentiella där (leif m's son, ja tack.) haha hurra!! vapnet poleras och lerduvor ska skjutas. läääängtar! klädd för jakt, nu sanning!


veckans tv, fotbollskväll. njöt i stora mängder när jag lyckades knappa in detta fantastiska program i gårkväll. glenn strömberg säger fräckt & rejält i varannan mening. han kommer högt på listan.

många män är as, många är alldeles för bra! säger som teapaketet - love is the flower of life and we hope you blossom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0