jasså?



friiiiiday! & skjutbanan öppnar idag 1 timma efter entréöppning. typiskt!
fin kontrast med hjärtstolar och pangpang. brukar ju kännas så. den man älskar den agar man - sanning.

morgonens tema: stress! träningspass, låååångfrukost, fredagskönhetsfix (försöka går ju alltid) och pepp på 2 timmar går inte. tror ni ja! det går. tydligen. med hjärtstopp satt jag sedan på vagnen till möte på nöjesfältet. idag var det dags att få gå "bakom kulisserna", fota, frysa, fnissa och klämma på kaniner. 
 
dagens fråga som gått på repetition: kanindräkterna, vilken storlek går dom upp till nu igen? 170?
dagens ord som går på repetition: rösen! säger väl alla?

phuuu, nu status fredagspepp med påskgodis! ikväll blir det guide michelin & tema lyx lyx lyx. livsnjuterska borde va mitt alias för kvällen, men jag är ingen tjuv. finns sånna som är bättre på det än jag.

enjoy för 17! och kom ihåg, lyx lyx!

Kommentarer
Postat av: Slukerskan

Hahahaa! Livsnjuterskan tycker jag alltid borde va Ditt alias..släktnamn till och med kanske?! La familia! Yess! Puss puss! /Livsnjuterskan

Ursäkta men sa jag att det var Livsnjuterskan som skrev detta?? heh..

2009-04-04 @ 15:45:15
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

haha! släktnamn eller efternamn. här bor familjen livsnjuterska/livsslukerska. kg it is! snaaart vännen. fortsätt göra det du är bra på. livssluka! :)

2009-04-04 @ 21:09:34
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0