hur funkar stan?



knack knack!
det knackades HÅRT på dörren i eftermiddags. min vän hade säkert glömt något tänkte jag så jag skippade att hoppa upp och ner för att spana i titthålet. surprise! utanför stod man x 2 i snickarbyxor. en av dem la ett titthål i handen på mig och sa, herregud va ditt hål sitter högt upp! du ser ingenting va? du behöver en stege. jo tack jag vet! munnen på mannen fladdrade i några minuter, jag log och kände mig glad för att äntligen ha blivit bönhörd. när presentationen väl var över så kände jag mig osäker. vaddå ska du göra ett till hål i min dörr? två hål? ...jag hade ju tänkt fixa själv!! äh, kom imorgon, måste smälta. tack o hej!


läskigt! ibland händer det saker som man vill ska hända, men bara ibland.. :) 


dagens värsta väder - väderomslag! när prognosen visar väderomslag måste halva min släkt spendera dagen i bädden för att motverka att suga ut hjärnan ur näsan med dammsugaren. fy 17 för migrän! men nu dånar åskan och regnet smattrar, det luktar gott och jag längtar tills imorgon!

dagens jobb - jobben. ska lära mig tacka nej tack men blev idag lovad en man om jag stannar på mitt jobb. äh, vem vill bli handikappad? singellivet ÄR det bästa livet!


Kommentarer
Postat av: brittan

vill inte heller bli handikappad. it's u and me darling! :)

2009-04-28 @ 09:13:07
Postat av: blåmusslan

brittan, du och jag! sanningen. handikapp går bort :)

2009-04-28 @ 10:08:11
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

Åååh! anin! Lyca! Ler!

2009-04-28 @ 20:45:16
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

LN, lycka it is! :) eller oj, lyca!

2009-04-29 @ 09:32:00
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0