gangster äggost!



...begav mig från den älskade gangsterstaden till sanden och tången. gott! många minipixlade superpowerkorta träffar med kära, tusen powerwalks, tusen powerhets äggätande. detta årets påsk - powerpanik. bra.
söker även efter vapen för att ta med mig hem...förslag? pistol blir snart hetaste accessoaren där - trendspaning. nä fy vad hemsk! mer love love love! japp.

har idag även gjort min första ÄGGOST. favoriten, som jag hatade som liten och ääälskar som..tja, vuxen. kändes stort! stolt! bilder kommer när den runnit av och blivit fast. med jordgubbar på påskaftonen! mmm...

vipmessage!! patent: ryktet går att uttrycket " fy 17 " spridit sig. jag kanske inte va först men jag känner att här finns stooora pengar att tjäna. om jag får patent och får folk att straffbetala mig så blir jag rik. men, det är ok sålänge...sålänge ni tänker på mig när det fantastiska svärordet kommer på tals. helt ok då! :)

påskpussar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Fysju..oj..förlåt..heh..ÄGGOST o jordgubbar idag??!! Jaaaaaa!! Igår såg jag ett företag M&M Gubbar som sökte Glada flickor o pojkar som kan plocka de små röda i sommar. M&M Gubbar..heh. Du..ska vi anmäla hela familjen?? Jaaaaa!! Puss!

2009-04-11 @ 10:04:41
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen straffbetalning från dig! no no never ever, fortsätt så! familjen anmäld hoppas jag? kuta med ryggen kan vi ju, bevis på det idag..imorgon rak i rygg på led framåt! tack slukerskan!

2009-04-13 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0