eggcheese.



var så god! - min första äggost eller, eggcheese! (ursäkta 80tals garneringen men, more is less. eller less is more?hm?)
gav mig ut på hojen (cykel) idag, tittade efter trifft. trifft. trifft. trifft. har blivit trifftskadad. men nu är den här! vårblomman som är så fin. den växer på de vackraste men mest svårväxta platserna, på klippor och stenar, vid grus och på små små gräsfläckar. men alltid, nära havet. bra smak, bra val att leva sitt liv, nära havet.

just när jag konstaterat att jag inte har någon smak frågade vän om jag ville bli hennes personliga shoppare. dåligt val men tja, smaken är som baken och hon får skylla sig själv om hon ser ut som en smaklös varelse inom några veckor :)men, alltid, klädd för jakt - elegant på fritid!

v v v - vin vid vattnet imorgon, välkomna! 

Kommentarer
Postat av: Tarras

Sötaste Vän Vän! (Enkelv-enkelv) Personalshoppare. Vräka ner i kundvagnen. Eller ge till en uteliggare. Inneliggare. Så får det bli! Puss!

2009-04-16 @ 22:49:28
Postat av: blåmusslan

inneliggare it is, klädhög påväg ditåt! och måttband, vilka mått har hon? stlk 42 hela vägen? ok ok, meeeer meeer more is less!puss

2009-04-18 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0