dagens outfit.



dagens outfit - löst och ledigt, rutig herrskjorta, något vitt slit och släng och favoritförklädet. räcker så.
helgens tema - löst och ledigt med sooool i stora mängder. i torsdags sa anhöriga, du är brun! i fredags, du är röd! och i lördagskväll, du är grön! heh..tack för den. färgen sitter där den sitter och smet (smink) hoppar jag nu. efter två salta bad och massor av frisk havsluft och trevligt samkväm med vänner så är jag mer än nöjd. och om det inte vore för något som stavas s m s så skulle allt vara helt komplett.
dagens lycka - vän som orkar höra på ält och peppa!

så! böngryta och grapefrukt (fy 17 va konstig smak!) vilar nu i min mage som ändå är tom och jag ska gå ut för att höra på fågelsång och se staden gå och lägga sig.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: GlamChic

Snyggt förkläde!

2009-04-20 @ 20:21:15
URL: http://glamchic.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

glamchic! tack yesyes, favvoförklädet, från när familjen bodde i uk, gammalt som gatan och från sainsburys :)

2009-04-21 @ 10:30:50
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0