björnen & dvärgen



what a night!

superduper nöjd. har fått en ny hjärtevän - björn. björns bar, kock & vin. super! nu vill jag inte stoppa något i magen som inte kommer därifrån. mer mer meeer!


leffe pagrotsky hade turen att få sitta intill mig. lycko han! lycko mig! han är en sån kompakt liten skäggig man. söt på något sätt. hm..


nattens ord - kort.

min vän på repetition - oj va han är kort. men alltså han är jättekort. ojoj va liten och kort han är. stopp stopp!! 

inte skoja om sånt. vi gillar korta och kompakta & även leif och hans raspiga  (krispiga?) rökwhiskeyröst! mer mer!


Kommentarer
Postat av: Livsnjuterskan

Jag är hemskt ledsen men Du har en läsare Du inte slipper ifrån..haha..love! 2 dagar kvar!!

2009-04-05 @ 10:06:16
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: blåmusslan

som vi säger - less is more! och hellre kvalitet (läsare) än kvantitet..hm eller? tack för att du är min enda läsare, den bästa!

2009-04-06 @ 20:02:01
URL: http://blamusslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0